Käyttöehdot

Yleistä:

  • Käyttämällä palvelua, hyväksyt nämä ehdot.
  • Tilaajan täytyy olla vähintään 18 -vuotias.
  • Verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät vain tuotteen, toimituskulut lisätään ostokorissa tilauksen loppusummaan.

Toimitusehdot

Tilaukset toimitetaan vain Suomessa sijaitseviin postiosoitteisiin.

Varastossa olevat tuotteet lähetetään normaalisti 1-3 arkipäivän sisällä siitä kun tilaus on tehty. Sesonkiaikana 5 arkipäivän sisällä. Lähetysajan mahdollisesta viivästymisestä palvelun tarjoaja ilmoittaa asiakkaalle.

Mikäli asiakkaan tilaamaa tuotetta ei ole saatavilla, pidätämme oikeuden perua tilauksen.

Toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan ostoskorissa.

Ehdot

Palvelun tarjoajalla on oikeus rajoittaa tai poistaa ne asiakkaat palvelusta, jotka toimivat sääntöjen tai lain vastaisesti. Väärinkäytöksistä ilmoitetaan viranomaisille.

Tilaaja hyväksyy, että hänen luovuttamiaan tietoja voidaan käsitellä verkkokaupan palveluiden ja toiminnan hoitamista varten. Tietoja ei käytetä suoramarkkinointiin ilman asiakkaan hyväksyntää. Tietoja ei myöskään luovuteta kolmansille osapuolille, ellei kyseessä ole viranomainen.

Käyttämällä palvelua ja vahvistaessaan tilauksen, asiakas osoittaa hyväksyvänsä ehdot.

Varastossa olevat tuotteet lähetetään normaalisti 1-3 arkipäivän sisällä siitä kun tilaus on tehty. Sesonkiaikana 5 arkipäivän sisällä. Lähetysajan mahdollisesta viivästymisestä palvelun tarjoaja ilmoittaa asiakkaalle.

Mikäli tilausvahvistuksen jälkeen kolmeen arkipäivään mennessä tilaaja ei ole saanut vahvistusta tuotteen lähettämisestä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@riike.fi. Poikkeuksena tuotteet, joissa on ilmoitettu pidempi toimitusaika ja joita ei ole varastossa.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilausohjeet

    1. Valitse tuotteet verkkokaupan valikoimasta ja siirry ostoskoriin.
    2. Tarkista tiedot huolellisesti ja siirry maksamaan
    3. Täytä tiedot huolellisesti ja lähetä tilaus.
    4. Maksa tuotteet Bambora-palvelun avulla
    5. Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Reklamaatio- takuu- ja palautusehdot

Palvelun tarjoaja pyrkii omalta osaltaan varmistamaan, että sivusto ja palvelu toimivat asianmukaisesti, mutta ei takaa palvelimen, tai lähetyksen jakelun virheettömyyttä. Palvelun tarjoaja ei vastaa mahdollisista kolmansien osapuolien aiheuttamista ongelmista, jotka ovat palvelun tarjoajan valvonnan ulottumattomissa, kuten: lähetyksenjakelun viivästys tai katoaminen, tietokonelaitteiston tekniset ja ohjelmalliset virhetilat tai jos kyseessä on lakko, sulku tai muu työtaistelutoimenpide tai luonnonmullistuksista johtuvat ongelmat.

Tuotteilla on 14 päivän palautus oikeus.

Tilaajan velvollisuus on tarkistaa toimitetut tuotteet heti lähetyksen saatuaan ja ilmoittaa mahdollisista virheistä ja puutteista välittömästi asiakaspalveluumme.

Palautettavan tuotteen ja tuotteeseen liittyvän oheismateriaalin on oltava alkuperäisessä/virheettömässä kunnossa ja käyttämätön. Mikäli palautuksessa ei ole kaikkia tuotteen osia, tuote on vahingoittunut, käytetty tai lahjakortin ollessa kyseessä osa lahjakortin arvosta on käytetty, emme voi ottaa palautusta vastaan.

Rahat palautuvat tilille 2-4 viikon kuluessa palautuksen vastaanottamisesta tai asiakkaalle lähetetään uusi lasku mistä on vähennetty palautettava tuote sillä edellytyksellä, että palautusehdot täyttyvät.

Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvat toimituskulut.

Noutamattomat toimitukset palautuvat lähettäjälle Postin puolesta. Tilaajaan ollaan yhteydessä heti toimituksen palauduttua sekä sähköpostitse että puhelimitse. Mikäli tilaajaan ei saada yhteyttä 30 päivän kuluessa palautuksesta, toimitusta ei lähetetä uudelleen eikä suoritusta palauteta tilaajalle.

Palautettavien tuotteiden lähetys

Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin konttoriin, jolloin asiakas saa itselleen palautuksesta kuitin. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: asiakaspalautus.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun info@riike.fi ennen palautuksen lähettämistä.

Tuotteiden vaihto

Lähetys palautetaan aina asiakaspalautuksena Postin konttoriin, jolloin asiakas saa itselleen palautuksesta kuitin. Käytettävä lähetysmuoto palautuksissa on Economy-paketti ja lähetyksen päällä tulee selkeästi lukea: asiakaspalautus.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun info@riike.fi ennen palautuksen lähettämistä.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@riike.fi
Puhelin: 040 754 3316
Postiosoite: Niemistönkuja 19, 60420 Seinäjoki